CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzgün sayıyor ama istatistikleri görmek için çok şanslı olmak lazım.Acil takviye sunucu gerekiyor sayyac'a ama gelirin giderleri karşıladığından şüpheliyim doğrusu.
dediğin gibi takviye sunucu lazım ama adamların doğru düzgün gelirleri yokki, ücretli üyeleri yok denecek kadar az, arkadaslar bari sayyac ı açabildiğimizde ads reklamlarını tıkklayalım 1 kez, günde 5000 sayyac kullanan 1 tık yapsa en kral sunucuyu alırlar. bizde mutlu mesut yasar gideriz

not: sayyac.com ile uzakdan yakından ilgim yoktur