Ne oldu okullar açılınca işde bittimi ? olacağı buydu şaşırmadım doğrusu..
İnsanları yargılamak size düşmez beyfendi.Birakında herkez kendi işi ile meşgul olsun.İlanı veren arkadaş Öğrenci, Çocuk, yetişkin, 18 yaş altı vs.. ne olduğunu bilmiyorum ve tanışmıyoruz.Fakat sizin yaptiğiniz ukalalıktan başka birşey değil.Siz ne kadar laf sokmaya çalışsanızda bu işi yapan ve yapmak isteyenler için boştur.Üstüme alınmak veya yarası olanlar gocunsun gibisinden düşünüceksiniz hayır kesinlikle

Ben Sadece fikirlerimi söyledim.
Şahin DAĞ