ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendileri haziran ayından beri ödeme alamadığımız bir firmadır

kesinlikle tavsiye etmiyorum
forumda bir çok arkadaş senin söylediğinin tam tersini söylüyor..