Stalkers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
softreklam video scriptinde bot mevcut botla atılacak değil mi ? bu arada ödemeyi önce alırım
bot mevcut ama calısmıyor galiba yeni botu cıktı mı bilmiyorum. yok hocam ödemeyi önce yapamam. bikere öyle yaptım 50 post attı öyle kaldı. post işi bitmeye yakın ödeme yapabilirim ancak.