dökuman falan hazırlamanız gerekiyorsa demekki istediğiniz şey gercekten 50 liralık falan değil. birazcık teferruat istiyor. hatta örnekli istiyorsunuz.
kusura bakmayın bu tür adetlerim yoktur başkaların işine laf olsun diye mesaj falan yazmam. ancak mümkünse birbirinizi kandırmayın. verimli kullanışlı bir uygulama olsun diyorsanız biraz eliaçık olun. bu işi yaparım diyen arkadaşlarında bu işde uzman olduğunu zaten düşünmüyorum.

benden küçük bir uyarı.
ilgi ve alakan içiin teşekkürler yanlız arkadaşım ben döküman derken istediğim şeyi tam olarak anlatamıyorum onun için düşünüp istediğim şeyi tam olarak anlatmam
yani neyi neyle çarpıcaklar sonuç neye göre çıkacak bu manada söyledim.Yoksa 2 çarpım işlemi falan
Bu arada arkadaşlar pm atan arkadaşlar var eğer şu an konuştuğum kişiyle anlaşamassam başka arkaşlara dönücem yardım edenlere çok teşekkür ederim