0.10 Olarak Ayarlarsan Reklam Çıkmaz. O Yüzden Tekrar 0.01 Olarak Kalmıştır Limit
Çünkü Tık Başı O Kadar Yüksek Verebilmesi İçin Reklam Verenden Tık Başı 0.10dan Daha Fazla Alması Lazım Ve Goingerın Bunu Karşılayacak Bir Reklam Veren Kitlesi Yok... Dolayısıylada Yayıncıya Şuan 0.10 Verirse Zarara Girer...
Büyük İhtimalle Sebep Bu Ama Maile Cevap Vermemeleri Ayıp Olmuş...
Hala Cvp Yokmu ?