mantıklı bişey aslında düşüncen kırıcı olduysam özür dilerim.. ama en iyi webmaster araçları sitesi zeytech bence.. özellikle Türk sitesi olması yüzünden sonuna kadar destekliyorum.. ve başka bir Türk siteside yok onun kalitesinde bildiğim kadarıyla, eğer yabancı bir site varsada bence zeytech kullanılmalı.. facebook veya youtubenin adı Türk dizilerinde haberlerde vb. programlarda tv'de radyo'da her yerde anılıyor.. hiç farkında olmadan yabancı sitelere yönlendiriyolar Türk insanını.. ama bir Türk böyle bir site açsa kimse reklamını yapmaz karşılıksız! mutlaka para isterler, bir karşılık beklerler.. neyse lafı fazla uzatmıyım konuyuda saptırmıyım.. kısacası en iyisi zeytech..