Merhabalar,
Cep telefonum la ilgili bir sorunum var sizlere sormak istiyorum.
General Mobile'in çift simkartlı DST 10 modeli telefonunu kullanıyorum.Turkcell ve avea hat var.Turkcell hattı durup dururken Acil durumune geçiyor ve arama falan yaptırmıyor.Simkart yuvası bozuk olabilir diye değiştiripte kullandım ama avea kesilmedi türkcell sim 2de de kesildi.Bu tür bir sorunu daha önce yaşayanınız var mı?