
ben bu bölüme banlarım die konu açmaya çekiniyorum ama herkez gereksiz konu açıyor..!! yok pr güncellemesi! yok webmaster araçları sitesi! mesela şu anda benim 5 dakikamı aldınız.. ne maanası var bu konuyu açmanızın ? zeytech i kim bilmiyor ? yada yolladığınız diğer konuları bilmeyen varmıki ? iş olsunn başka amaç yok!