çok teşekkürler güzel makale olmuş
Sağol.
76 kişi bakmış konuya. Bir kişi cevap yazmış. Bu yüzden bişey paylaşasım gelmiyor. Bir sürü gereksiz konuya yüzlerce geyik mesajı yazmaya üşenmez kimse. Böyle konular açıyoruz millet bilgilensin diye. Arada kaynayıp gidiyor. Neyse bundan sonra bildiklerimiz kendimize kalır. Niye paylaşıyoruz ki? Rahatsızlığımız ne?