Arkadaşlar goingere mail atmama rağmen hala cvp yok...nasıl ulaşabilirim.bir tel varsa çok iyi olur.0.10 kuruş olarak ayarlamıştım minumum limiti.ama şuan 0.01...20 tl var diye içerde bunu yapıyorlar...