Sanırım yavas yavas anlıyorum. Peki $GENERATE diye bahsettiğiniz yonerge nedir? Şu anda ben o yazıya baktıgımda aklıma ilk gelen sey GENARATE diye bir degişken oluşturuldugu. (Php mantıgıyla). Eger bir nevi oyleyse; bunun degeri nedir Ayrıca illa domainin bulundugu db dosyasına mı eklemek lazım bunu? Kontrol panelinden ekleme sansı yokmudur?