zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dulcidine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kusuru yoksa goster bolca hitli siteleride bizde gorelim ben gormedim simdiye kadar . ayrica diger soyledigime cevap vermedim script sxvideo scripti zaten temada orda mevcut
http://www.nowasoft.com/index.php?op...d=12&Itemid=27
Arkadaşlar elimde fazla lisans var.Ucuza satışa çıkartıyorum.Buna kimse itiraz edemez sanırsam?
Scripti aldığım yere tel açıp konuştum.Bunda bir sakınca olmadıklarını söylediler.İnanmayanlar pm atsın iletişim adresini veriyim birde kendileri görüşsün
Konuyu baltalamaya çalışan herkeze teşekkürler
Satış devam ediyor...