Arkadaşlar elimde fazla lisans var.Ucuza satışa çıkartıyorum.Buna kimse itiraz edemez sanırsam?
Scripti aldığım yere tel açıp konuştum.Bunda bir sakınca olmadıklarını söylediler.İnanmayanlar pm atsın iletişim adresini veriyim birde kendileri görüşsün

Konuyu baltalamaya çalışan herkeze teşekkürler
Satış devam ediyor...