Evet firefox kadar hızlı değildir ancak oldukça hafif ve kullanışlıdır genelde firefox hızını aratmaz, bu sürümde büyük yenilikler beklerken açıkcası hayal kırıklığına uğradım Opera Turbo'nun sayfa açılışlarını hızlandırması gerekirken gözle görülür bir yavaşlamaya sebep oldu ayrıca bazı sitelerde grafikler çok kalitesiz olarak görünmeye başladı bu sorun güncellemeyi yapana kadar yoktu.
Opera turbo nun mantığı, site verilerini kendi sunucusundan geçirirken paketleyip boyutunu küçültmesidir, elbette resimlerde kalite kaybı oluşacak.
kotalı kullanıcılar için birebirdir. ancak opera turboyu kullanması gereken kişiler "bağlantısı yavaş olanlar"
internet explorer teması olsa opera kullanırım. ie ye alıştığım için kullanıyorum sadece.
bir süre geçmiş mesajından itibaren, eğer hala alışamadım dersen opera 10 a uyumlu ie teması göndereyim.