Konu
ödeme hakkında bir soru
23-09-2009, 23:06:17
#3
myqatsel
Evet ekimde almak istiyorsanız, bekletmeyi kaldırmalısınız..Ayrıca bekletmeyi kaldırmanızı öneririm, Çünkü o para garantide değil.Bugun var, yarın yok..