Bir ticaret sonucu almış olduğunuz lisanslı dosyayı karşı tarafın RAPIDSHARE'e yükleyip size göndermesi saçma olmuş...

En nihayetinden MAIL'inize gönderebilirlerdi.

RAPIDSHARE'i VVAREZ gruplar kullanıyor. Ticari firmalar ve şirketler RAPIDSHARE kullanmaz.