Bir ticaret sonucu almış olduğunuz lisanslı dosyayı karşı tarafın RAPIDSHARE'e yükleyip size göndermesi saçma olmuş...
En nihayetinden MAIL'inize gönderebilirlerdi.
RAPIDSHARE'i VVAREZ gruplar kullanıyor. Ticari firmalar ve şirketler RAPIDSHARE kullanmaz.