evet arkadaşım sölediğin gibi sitede reklam yerleşmim çok dandik o yüzden tıklamalar düşük, eski tasarımımda reklamları çok güzel ayarlamıştım daha sonra ftp ye bulaşan virüsten ötürü rollback yaptım dosyalara ve sonra tekrar reklam düzenini eski haline getirmeye üşenmiştim.
site hem türkçe hem ingilizce ama arama sonuçlarında sadece ingilizceye sahip. üzerine devam edip etmesemmi diye düşüncelerdeyim