arkadaşlar şu anda 100 doları geçtim.merak ettiğim birşey var şimdi ödeme bekletmesini kaldırayım mı? yoksa gelecek ay başımı ödeme bekletmeyi kaldırmam lazım?
Ödeme bekletmeyi ayın 1 yada 2 sinde kaldırsamda o ayiçi ödeme alabilirmiyim?

daha önce adsense den ödeme almadım o yüzden soruyorum arkadaşlar