Adsenseden aylık 1000$ civarında kazansak tehlikesi varmıdır? Bir kaç yerde okudum fazla gelir olduğunda adsense banlar diye. Ben de açıkçası biraz tırstım ve belli bir gelirden sonra adsense kaldırıp yerine başka reklamlar koydum. Acaba gerçekten böyle banlanma tehlikesi varmı?