Konu
Dergahimiza site acacagiz script lazimm
22-09-2009, 23:09:28
#3
omerkoncuk
Bydvt_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ucretli-script-is...pt-lazimm.html
sanırım yanlışlıkla iki konu açmışsın.
hayir yanlislik yok ya ucretli yada ucretsiz bulucam artik scripti o yuzden iki kere actim