Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ucretli-script-is...pt-lazimm.html sanırım yanlışlıkla iki konu açmışsın.
hayir yanlislik yok ya ucretli yada ucretsiz bulucam artik scripti o yuzden iki kere actim