abasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonucata msn messenger de kullanmak için
oraya kayıt ettiriyorsunuz.
{ettirmiyor musunuz ? }
valla msn hakkında okadar bilgim yok ama denedim olmadı orada