Arkadaşlar bu konuyu açmak ne zamandır aklımdaydı bugune nasipmiş.
R10'a baktığımızda bir çok kişi buradan para kazanıyor, bir şeyler satıyor veya alışveriş yapıyor. Artık o duruma geliyor ki nasıl ki google siz internet düşünülemezse R10 suzda web işleri düşünülemez..
Allah Radmin den ve bu forum için çalışan moderatör arkadaşlardan razı olsun.