phpbb nin vbulletine geçirilmesi baya zahmetli bir iş, onun yerine şimdiki phpbb forumunuzu joomlaya entegre ettirmeniz daha sağlıklı olur bence,
14000 üye azımsanacak bir rakam değil, gerekirse sileriz gibi bir düşünce yanlış olacaktır. msn adresinizi pm atarsanız görüşelim.