HaLiKARNaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım tam olarak anlatamadım ben hotmail değil benim msn adresi site hostundan alınan bir msn
sonucata msn messenger de kullanmak için
oraya kayıt ettiriyorsunuz.
{ettirmiyor musunuz ? }