Hayır bilmiyordum... Ama bunların hepsi çözümlenebilecek sorun... Gerekirse kullanıcıların hepsini silerim bunlar sorun değil yeterki adam gibi bir yazılımcı bulayım sorun çıkarmasın bana paragöz olmasın sürekli çalışabileceğim birisi ve bu işi ben hizmet için yaptığımın farkında olmasını istiyorum. Arkadaşlar saolsunlar mesaj atıyorlar ücreti önden peşin alırım diyede not düşmüş ilk mesajında. Bu tarz şeyler bilmiyorumda bana acaib geliyor ben burada modül yazdırmak istemedim sürekli çalışılabilecek birini aradığımı söyledim...