Herkese MErhaba;

Evet sizler sonuçta müşterilerimiz 'siniz.

Sizlere bu konuda hak veriyorum. Bir süre kesinti ve aralıksız kapanma söz konusu oldu, şu anda sunucularımız aktif ve sorunsuz. Bir süre sıkıntı ve problemler yaşadık. Ama o günleri geride bıraktık.

Buradan tüm müşterilerimize o iyi niyetlerinden ve sabırlılıklarından dolayı çok teşekkür ediyoruz.

Ayrıca son mesajdaki değerli müşterimiz. Siz CaLienTe kaba davrandığımızın kanıtı var ise lütfen koyun ortaya 'ki sizden özür dileyeyim. Yok ise sizi buradan ALLAH 'a havale ediyorum.


Şahin DAĞ