Konu
Web tasarım için staj başvurusu.
21-09-2009, 01:12:33
#7
RieRa
kalyoncu önceden nerdeydin ya valla gittim bilgisayar servisinde bişey anlamadan tamamladım stajı seneye inşallah tekrar alım yaparsınız