Haklısın bu scriptte tema olayı tamamen bir dert, şunuda söylemek isterim ki oscommerce 3 şu an downloadda en son baktığımda test aşamasındaydı ama işin güzel yanı ise bu kez tema desteği yapmışlar. Tabii bunun oturması ve osc3 için ücretsiz ve güzel temaların yapılması yaygınlaşması rahat 1-2 sene alır gözü ile bakıyorum.