HuDReC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WHMCS sürümlerinde plesklerle ilgili sorunlar olabiliyor. V4 sürümünde Plesk 8.2 otomatik hesap açma işlemini yapamıyor. Böyle durumlarda v3.8 içerisinde plesk modülünü ftpnize atmanız gerekiyor..
Evet bazı problemler yaşayabilirisiniz fakat konu altında belirtirseniz yardımcı olan mutlaka olacaktır.