Arkadaşlar gecen hafta sitelerimin hepsi pr cezası aldı yaklaşık 6 7 site. Sadece pr cezası değil, filitreye girdi ve en başta çıktığı kelimelerde bile gerilerde çıkıyor yalnız 3 5 sayfa gerilerde sanırım bu bana bir uyarı oldu. Ve aldığım dengesiz linklerden dolayı bu durum yaşandı. Örneğin sitemin hiti 8K 10K arasıydı şuan 1K civarı ve Pr ler 0 (sıfır) fakat sandbox değil buna eminim. Asıl konuya gelmek istiyorum, adsense yi sitede kullanmaya devam edersem problem yaşayabilirmiyim yani adnsese den ban yeme ihtimalim var mı?