WHMCS sürümlerinde plesklerle ilgili sorunlar olabiliyor. V4 sürümünde Plesk 8.2 otomatik hesap açma işlemini yapamıyor. Böyle durumlarda v3.8 içerisinde plesk modülünü ftpnize atmanız gerekiyor..