katılıyorum hosta özel htacces ile ayarı yapılsada yinede sevmiyorum bu scirpti tema olayıda ayrı bir sorun tema motoru gibi bişey yapsalarmış iyimiş herkes en azından worpress vs sistemler gibi kolayca temalar hazırlar sistemde daha çok gelişirdi