Konu
Ankara'dan R10.NET Alemine Merhaba {:
20-09-2009, 08:21:51
#9
Burti
Reveloper
Gehinnom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
daha sıcağı olamazdı
Güzel espri. Çok sıcak bir karşılama Kemal hocam