Konu
Ankara'dan R10.NET Alemine Merhaba {:
20-09-2009, 05:05:12
#8
Gehinnom
abasaran adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hoşbuldum arkadaşlar..
teşekkürler sıcak karşılama için
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Welcome To Hell
daha sıcağı olamazdı