Konu
Ankara'dan R10.NET Alemine Merhaba {:
20-09-2009, 03:12:13
#5
abasaran
hoşbuldum arkadaşlar..
niye yahu niye geç kaldım {:
ne olmuş..
kim ölmüş..
neyse, umarım kalıcı olabilirim..
teşekkürler sıcak karşılama için