Merhabalar,
ben Ankara'dan katılıyorum aranıza..
ismim Arif.
neyse:
web tasarımı konusunda pek yeni sayılmam ..
html ile başladığım bu yola, php mysql phpmyadmin diye diye
birşeyler kattım..
tahmini 2yıldır joomla kullanıyorum ve tavsiye ediyorum.
üstadlarımın bilgilerinden yararlanmaya,
nacizane fikirlerimi sizlerle paylaşmaya geldim.
tekrardan merhabalar, ve davetiyesi için Xman arkadaşıma teşekkürler.