eski konu neredeyse 1 yıl olacak
Konu eski farkındayım ama sadece fikir belirtmek için yazdım
?
Kendimi aşmış görmüyorum, tümüne ve daha fazlasına sahibim, ki forumda bu niteliklere sahip olduğunu bildiğim(iz) birkaç arkadaş da var.
Tamam kolay değil ama imkansız da değil bu niteliklere sahip olabilmek.
Bu kadar vasfa sahipsen(iz) gurur duyarım sizlerle bizdede sağlam gerçekten web programcısı diyebileceğimiz bot yazıp satmaktan başka şeyler düşünebilen kendini yetiştirmiş insanlar varmış deriz alınterinize saygı duyar işlerimizi sizlere yaptırırız ama bilemiyorum ben göremedim tam bir Webmaster vasfına sahip olabilecek birisi çünkü bu kolay kazanılabilecek bir isim ve vasıf değil benim fikrim

Çünkü html + xhtml + css + ajax + javascript + php + mysql + oop ... olayları derken gerçekten kişinin hayatını bu işe adamış olması gerekiyor yoksa hiç şansı yok