Webklas anladığım kadarıyla kasma! diyorsun.Bende işleri ağırdan almak istiyorum o yüzden sadece 3 adet tanıtım yazısı içinden backlink aldım sadece.Zaten genelde de backlink kasmam.Şu anda google abimizin sabrına bıraktım kendimi.Denilenleri de uyguluyorum.Bakalım ne yapacak.