F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şekil bir çok site var eski rep sistemi kalkmadan önce silver değilken bunları bulup deşifre ediyorum diye -rep verenler vardı demekki hepsi aramızda googleye bile reklam veriyorlar
-rep sistemi kalktımı? R10da zaten eleştiri kaldırmayan seviyesiz insanlar türemişti isabet olmuş.