Konu
Opera 10'dan Rekor
19-09-2009, 01:33:21
#40
Grunge
1 aydır firefox kullanıyorum ve tüm çerezlerim otomatik formlarım vs. kayıtlı, operaya gecmek istiyorum ama nasıl çerezleri aktarabiliriz? ieden ff ye gecerken sorun olmuyordu