şuanki görünümüm 1. resimdeki şekilde
ancak ben menüleri sol tarafa almak istiyorum(2.resim)
bunu nasıl yapabilirim? görünümün değiştiğinin farkına yeni vardım nasıl ilk resimdeki görünüme sahip olabilirim?