Bencil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Tasarım sorunu var sanırım hocam, düzeltirseniz sonradan başınız ağrımaz
hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz ? opera , mozilla , ie vs ?