Saygılı olana saygım sonsuz örnek vereyim:
TasarimEge
AfMeSu (çok severim)
v.b.. birçok kişi
Saygı duyana saygım sonsuz
Saygısız Olanada saygısızlığımda sonsuzdur
Sor afmesu abiye 1 kere kötü söz ettimmi ?
haha güleyim bari. her mesajında millete "post kasma!" diye fırça atan 13 yaşındaki çocuk gelmiş saygıdan bahsediyor. son konularını hep takip ediyorum ama içler acısı "post kasma" , "konuyu baltalama" , "öm ile sor"
ayrıca ona saygı denmez "çıkar ilişkisi" denir

biri domain verecem dese hemen abim dersin yalakalığa başlarsın sen. biz o yollardan çok geçtik

.