jagum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain aynı mesajın aynı , daha dün şurada açtın bu domain için konu https://www.r10.net/jenerik-domain/46...n-satista.html 2nci konuya ne gerek var?
o konuya senin yazdığın gibi

Gereksiz post attılar diye yeni açtım lütfen soruları ö.m ile SORUNUZ