vahtxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm Gönderildi ...
yazının tamamını renkli, bold yazmak yasak

Pm gönderildi. Olumlu olumsuz dönüş yaparsanız memnun olurum.
(R10da bazen pm gitmeyebiliyor pm almadıysanız tekrar isteyiniz)