
Resimde hem para iade hemde hesap açtım yazıyo
Benimkini Neden açmadın ?
ö.m ile soru sor demişsin ama en çok sen konuşup saçma sapan yazmışsın.Sende bu sorununu msn de yada öm ile halletseydin akıllı bir şey yapmış olurdun.Konu senin yüzünden uzadı da uzadı.
şu resme bak sonra bana cevap ver
SORULAR Ö.M DIŞI GELİRSE CEVAP VERMİYECEM