Komidin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba 1and1 Hosting paketlerinden almak isitiyorum yanlız Vbulletin lisansız Kullanımına izin veriyormu vermiyormu bilgim Yok Lisansız Vbulletin Kullanıyorsunuz demeyin
Site benim degil zaten aysima dan reseller var arkadaşın birinede sattık adama 7/24 toplu mail atmış spama girmiş tabiki dogal olarakda aysima hostu kapattı arkadaşın bundan sonra atmıycagını belirtti arkadaş ama yinede aysimadaki 1 arkadaş nedense baya kızgın bir şekilde hiç bir şekilde bu site burda barınamaz dedi o yuzden taşımamız gerekiyor hani banane derdim ama ayıp olur arkadaşada o yuzden bilgisi olan varsa bilgi versin ona gore alım yapalım oradan
Sikayet gelmedi surece bir sey olacagini dusunmuyorum, ama sikayet olursa gerekeni yapmak zorundalar.