divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam özür dilerim söylediğim gibi görmemişim ve kör de değilim bu şekilde konuşmanıza gerek yok
ve son olarak post kasıyor olsaydım 60 mesaj yerine 1000-2000 mesajım olurdu
Yazma diyorum hala yazıyorsun

Konu GÜNCEL