Hala post kasıyo konu başında yazıyo körsün heralde
GEREKSİZ POST KASMA ARKADAŞIM
konu güncel
tamam özür dilerim söylediğim gibi görmemişim ve kör de değilim bu şekilde konuşmanıza gerek yok
ve son olarak post kasıyor olsaydım 60 mesaj yerine 1000-2000 mesajım olurdu