Evet, özellikle oturum iznine gerek duymadan direkt olarak veritabanına müdahale eden eklentiler kullanırken dikkatli olmak gerekiyor. Yoksa eklenti yazarının gözünden kaçabilecek ufak bir ayrıntı telafisi mümkün olmayan sıkıntılara neden olabilir.